Jäkla bilar!

God kväll. Eller ja kvällen blev inte så jäkla lyckad dock. Har haft en bra dag som började vid 8 då min pappa ringde och sa att han var på väg hit. Han kom med en skrivare och hans data. Så morgonen bestod av att kopiera en massa papper och fika med pappsi. Bestämde mig för att hänga med pappa hem och umgås lite. Filippa var utan blöja hela tiden förutom när vi åkte till morfar men när jag tog av blöjan var den helt torr. Våran duktiga tjej! 
 
Till middag bjöds det på tacos och att man alltid tar en för mycket tacos så man nästan mår illa men det är ju så gott. 
 
När vi åkte hem gick allt bra och jag tog skogsvägen hem och tur det då helt plötsligt något vid vänster däck dundrar till och bilen börjar gå riktigt lustigt. Ut och kolla under bilen men kan inte se något alls. Kör lite till men sen tar det stopp. Kan varken köra fram eller bak. Så Simon kommer och möter oss. In med barnen i hans bil och alla grejer sen börjar det jobbiga att få bort bilen från vägen. Tog en jäkla tid och inget funka men till slut kunde vi få ner den i diket iallafall så bilar kan åka förbi. Så trött på bilar!!  Nu står bilen 1.5 mil här ifrån och vi måste antagligen få dit en bergare i morgon suck! För man har ju så mycket pengar och kasta omkring menar jag...
 
Nu ligger barnen i deras sängar och sover. Jag ligger i vår säng och Simon är där nere och tittar på tv. 
Nu ska jag försöka att sova i morgon är det en ny dag!  Och det sista inför dopet på söndag ska fixas. 
 
Hade bra!
 
#1 - Sandra

Men hade inte grannen traktor de kanske kan hjälpa er att få hem bilen .

Svar: Den är 1,5 mil bort. Den måste upp på släpp då den inte går att bogsera alls tyvärr. Går inte med traktor heller. Men nu kommer Simons kompis och hjälper till=)
Maria O