Helgen

Helgen har varit toppen och vi har gjort en himla massa!
 
I går så var jag och barnen på bröllop/dop. Det var så himla fint och min kompis var så otroligt vacker! Lilla A som döptes var så söt men tyckte inte det var så kul att få vatten på huvudet. Hennes storebror sprang runt och lekte med sin kusin och ett tag var även Filippa med och busa. Mina godingar var jätte duktiga i kyrkan med hjälp av lite mutning förstås hehe. 
Efter dop och vigseln blev det go fika i församlingshemmet. Jätte goda kakor och tårta.  Satt och prata med systern till den lyckliga mannen. 
 
Efter kalaset åkte vi hem till min pappa. Elvira var så trött så hon somnade innan vi lämnade parkeringen. Filippa somnade straxt efter hon också hon hade lekt massa med de andra barnen. 
 
Väl hemma hos pappa blev det grillning och lite kortspel. Sen fick vi två nattgäster i natt. Malin och Marielle hängde med hem då vi skulle åka tidigt till ullared i dag. Så upp kl 4 och på med kläder sen åkte vi. 
Är nu på väg hem efter en bra shoppingsdag. Jag har köpt alla vinterkläder till barnen och lite små saker till mig själv!  Det bästa jag köpt är nog mina nya hantlar. De är på 4 kilo och jag har velat ha såna ett tag nu men hemma är det så jäkla dyrt men på gekås kostade dom 70 kr!! Som hittat!
 
Kommer ta bilder senare men just nu får ni se på annat hehe. Snart blir det kisspaus och en kaffe på det.. Japp jag har blivit vuxen och blir tillochmed sugen på kaffe hehe.
 
Hoppas ni haft en bra dag! I morgon blir det skolan och lyssna på en föreläsning. 
 
Kram