Valborg

Denna dag har jag aldrig riktigt förstått vad den har för nytta? Något om att man ska tända brasor för att hälsa Välkommen våren och skrämma bort häxor tror jag. Men vad vet jag!?
I dag blir det att åka ner till pappa och grilla. Marielle kommer efter jobbet och hämtar oss sen kommer Simon efter jobbet ner till pappa. 
 
Vad ska du göra i dag?
 
Ligger i sängen i skrivandes stund. Elvira sover och Filippa tittar på bokstavslandet.
 
Hoppas ni får en bra dag! 
Kram
 
 
 
#1 - LIza

Jag har heller inte förstått vitsen på denna dag, tycker mest bara det är fyllor överallt. Men men, inget för mig! :)

Jag skall jobba kvällen idag. Och tidigt i morgon. Så för min del blir det lugnt nu på förmiddagen. Sedan jobba och hem och sova! :)

Hoppas att ni får en mysig valborg, med grillandet och umgänget! :)

#2 - Amanda Jona [SPONTAN]

Haha har aldrig förstått grejen med Valborg heller ^^

Svar: Skönt att jag inte är själv hehe:).
Maria O