Förkyldning

Elvira våran lilla bebis är genomförkyld och hade feber i natt. Jag är så glad att jag ammar henne fortfarande då hon inte alls är så matglad när hon inte kan andas så bra i näsan och kan tänka mig att maten inte är så god när hon inte känner smaken av den. Att amma eller att ge flaska förstås är guld värt när sina små är sjuka.
 
I dag har vi bara varit hemma och slappat. Skulle varit med Linda men fick hoppa det men det tar vi igen en annan dag. Vi har varit inne och lekt, jag gjorde trolldeg och Elvira har kommit på att det är roligt att sitta i läragåstolen. Vi har varit ute en sväng också men det blåste så dant så blev bara någon timme.  
Nu på kvällen har vi tagit lilllördag med tacos och efter en varm dusch jag och mina små godingar <3.
 
Nu sitter jag älsklingen och Elvira och tittar på mästerkockarna när det är barnen som lagat mat och det är ju sjukt hur duktiga dom är!
 
Hoppas ni haft en bra dag och får en härlig kväll!
 
 
 
#1 - LIza

Uschamej, för att er minsting är sjuk!
Jag hoppas att hon kryar på sig snart :).

Jag missade Sveriges yngsta mästerkock igår, typiskt! Tycker dem är så fascinerande att se på. Så himla duktiga! :D

Jag hade en lugn onsdag igår... Jobbat så mycket, och jobbar ända tills på måndag nu igen. Så pysslade bara hemma igår :).


Svar: Hon är mycket bättre I dag Tack och lov. Inte alls kul när sina små är sjuka. Ja det är helt sjukt så duktiga dom är. Jag skulle aldrig kunna göra lika bra mat som dom!
Vart jobbar du? Alltid bra med jobb:)
Maria O