Söndag

Hej!
 
Helgen är snart slut och en ny vecka börjar. I morgon blir det jobb och dagis och slapp för min del eller jag måste ta ett varv med damsugarn som vanligt.
 
Haft en bra helg. Igår bara vi bara hemma och tog det lungt. Jag hostar rätt mycket och Filippa är snorig men bättre i dag. 
I dag har jag och Filippa varit i stan. Lämnade henne först hemma hos farmor och så var dom i en park medan jag och min vän Johanna och hennes två döttrar var på klädbytar dag. Hittade massa fina saker allt för 300 kr. Tänkte ta kort på allt men nu ligger allt i påsen och så ska det tvättas med lägger upp bild på overallen och jackan iallafall. Är nöjd för det jag hitta till både Filippa och Lillasyster. 
Efter vi handlat klart åkte vi och hämta Filippa sen hem till Johanna där vi blev bjudna på lunch! Var riktigt gott och det måste jag verkligen testa att göra hemma och det var väldigt populärt hos Filippa. 
 
Nu sitter vi alla i soffan och kollar på barnprogram. Hoppas ni haft en bra dag!