Fredag

Hej! 
Haft en sån himla bra dag i dag med mitt lilla hjärta och mormor! Dagen började bra med bus och mys i sängen sen lite frukost. Skulle hoppa in i en dusch efter det men märkte då att vi inte eldat så var bara att gå ut och tända en brasa sen kom jag på precis när jag fått igång tändningen att fasan sotarn ska ju komma i dag så var bara att få det att slockna och det blev ingen dusch. Men vi var ute en sväng och gunga och gick runt. Sen in och åt lite flingor med mjölk. Sen kom mormor och gjorde oss sällskap. Efter vi ätit lite och fått på oss kläder åkte vi in till stan där vi intog ingelsta och mormor var ute efter en väska men hittade inget bra men en korv slank ner och sen åkte vi till Willys och storhandla. Var så kul då vi båda skulle storhandla jag kom där i från med säkert 6-7 påsar och mormor med 2 st hehe.  Efter storhandlingen var Filippa så trött så somnade i bilen mitt i en blinkning mammas goding! 
 
När vi kom hem så fortsatte Filippa att sova lite och jag och mamma tog oss några smörgåsar och satt och snacka. Älskar min mamma och Filippa kan inte ha en bättre mormor! <3 
När kl tickade på och Filippa sov än så fick jag väcka henne och hon är alltid så himla mysig när hon är trött och satt i knät och myste men sen var det full fart igen och vi fikade lite med bulle och en chokladboll! 
Fick bli en massa bus och sen skulle mormor åka hem. Så jag och Filippa var ute och plockade lite äpplen så kom grannen och vi gick runt lite. Vi har verkligen de bästa grannarna och när jag skulle in och laga mat och Filippa inte alls ville gå in fick hon hänga med hem till Karina och vara där under tiden och busa! Tack!! 
 
Nu på kvällen har vi haft det en massa mys! Vi har ätit vindruvor, majskrokar och päron! Nu sitter jag i soffan och Simon är uppe och nattar Filippa. 
 
Hoppas ni alla haft en bra dag!