Helgen

Hej!
 
Varit tyst i några dagar så får ta och uppdatera lite. I torsdags var mormor hos oss och umgicks hela dagen. Vi var ute i skogen och lekte massa. 
På fredag så vaknade jag och mådde väldigt lustigt. Frös jätte mycket men trodde det bara var för jag var trött. Men jag tog tempen och den visa 39.8 så inte konstigt att jag frös. Så hela eftermiddagen och kvällen hade jag hög feber och hade ont i kroppen. Men nu i dag var jag helt feberfri och inte känt något speciellt så det är skönt. Lustigt hur det kom så fort och försvann lika fort. 
 
I dag har vi varit och tittat på när pappa spelat innebandymatch och efter det åkte vi hem till morfar. Vi var ute och plockade svamp och fick ihop en del. Sen bjöd morfar på mat. Fick bli kött och chipsgratäng riktigt gott. Varit så sugen på det under gtaviditeten då jag inte fått äta det då det är ädelost i. 
 
Sitter nu i soffan hos pappa och tittar på 10 orsaker att hata dig. Blir att åka hem snart och sova.
 
 
Söndagen har jag spenderat i soffan mestadels av tiden då min mage inte varit och leka med. Åt god mat hos pappa men var ju vanlig grädde i. Jag är känslig mot laktos men ibland känner jag inte av det men utav den gjorde jag det så aj aj min mage. Malin var här en sväng och busa med Filippa sen var vi uppe hos grannen och fika. 
 
Hoppas ni får en bra vecka!