Kväll

God kväll! 
 
Dagen har som sagt varit kanon. Nu sitter jag här i soffan med en sovandes Elvira i famnen och Filippa ligger i sin säng och sover. Mina fina tjejer<3! 
 
Något jag ibland tänker på är detta med att bli offentlig.   Jag är  ju det på ett sätt då jag inte vet alla som läser min blogg och jag har ändå några st som läser varje dag. Jätte kul tycker jag. Ibland känner jag för att sattsa på bloggen och öppna upp instagram för att få mer läsare och skaffa kontakter och vem vet vänner. Men sen den största delen av tiden känner jag att nej fy för att vara "känd" och vara tvungen att jämt prestera och tänka på vad jag skriver och lägger upp. Jag tänker massa på vad jag lägger upp men det jag skriver är helt huller om buller. Min svaghet är ju detta med dubbelstavning och särskrivningar! Det skulle irritera folk till tusen! Så ne jag är nog rätt nöjd med att vara en i mängden av alla bloggar som finns och jätte glad att ni vill läsa om min familj och vardag! 
 
Nu ska jag ta mig något att äta och mysa med min lilla plutt och sakna pappa som är iväg med killkompisarna på bowling!
 
#1 - Anonym

Din blogg är bra som den är tycker jag. Och jag har ju läst den flera år! / lellan

Svar: Tack sis!!
Maria O