Lördag

Hej!
 
Lördagkväll och här sitter jag och tittar på melodikrysset har precis vräckt i mig två chokladbitar och en mer. Men blev mitt humör bättre för det? Nja nu fick jag ju istället lite ångest för all choklad jag åt. Man kan inte alltid vara på topp. 
 
Min stora älskling är på bråvalla så igår åkte jag och Filippa hem till min mamma och sov där. Var skönt att inte vara själv och alltid mysigt att umgås med mamma. Sen i dag hade vi en mys morgon  ihop med frulle och en massa bus. Sen åkt vi hem till min pappa och mamma åkte till jobbet. Hemma hos pappa blev det sill lunch, fattar inte varför jag inte ätit sill innan för det är ju så gott. Lärde mig äta det för ca 2 år sen och nu kan jag äta hur mycket som helst! Sen blev det att busa med Filippa. Hon fick bada i pappas badkar och hon var så glad tills det hände en liten olycka i badkaret men liten stund hann hon dock bada. Sen när olyckan var borta och badkaret skinande rent så la jag mig i ett bad. Saknar verkligen att ha badkar speciellt nu när jag är gravid. Badade nästan varje dag då jag vänta Filippa. Lillasyster tyckte det var mysigt och låg och sparka för fullt. 
 
Jag och Filippa valde dock att åka hem i dag och sova hemma i våra egna sängar. Så ska bli riktigt skönt att slänga sig i sängen sen och hoppas Filippa vill sova lite längre än till kvart över 6 som hon gjorde i dag. 
Dock saknar jag min man något fruktansvärt men i morgon är han vår igen och han ska få så många pussar och kramar! 
 
I morgon blir det även att  åka ner till pappa som fyller 51 i morgon. Så blir lite fika där och så ska jag träffa min farfar som jag inte träffat på väldigt länge så det blir kul! 
 
Sen ska vi åka och hämta hem pappsen! <3 
 
Hoppas alla har en fortsatt bra helg! 
 
Bilder sen helgen!