Hål i öronen på små barn!

Hej!
 
Jag är en person som älskar att läsa bloggar. Läser massa mamma bloggar varav en är Malin http://blogg.loppi.se/tvillingmorsan/  som har två tvillingar. En härlig blogg. I dag hade hon lagt upp att hon är med i Vi föräldrar tidiningen och frågan är om man skulle kunna ta hål på sina barns öron! 
 
Jag har örhängen men jag tog hål i öronen när jag var runt 10-11. Gjorde svin ont och öronen blev tunga och det dunka i dom. Jag skulle aldrig falla mig in att göra det på Filippa! Om hon vill ha det sen när hon blir stor så vist men kommer aldrig göra det om hon inte är med på det själv. Den smärtan skulle jag aldrig utsätta Filippa för! 
 
Vad tycker du?? 
 
 
#1 - JacquelinesMamma

Håller med dig. Hon får bestämma de själv när hon blir stor. Finns ingen vits med att göra de nu, andra barn kan ju slita ut örhängena på dagis eller vad som helst. Nä fy :P