Feber och yatzy spel!

Min stakars bebis har haft feber sen i tisdags. Haft ända upp till 40 grader! Hon är duktig äter och dricker men är väldigt trött och gnällig. Helt förståligt! I går hade hon 39.9 och somnade vid halv 5 vakna vid 7 och somnade igen vid 9. Sen hörde jag henne hosta sen kräktes hon. Middagen kom upp och hon blev så rädd. Började gråta och skaka! Men hon somnade om rätt fort efter lite vatten och kramar. Sen sov hon från och till ända till kl halv 10. Hon har ätit välling i natt och även frukost och lunch inte så jätte mycket men lite har hon allt fått i sig och det är huvudsaken. Hon vaknade feberfri i dag så hoppas det håller i sig så och hon är på bättreingsväg. Hon vaknade feberfri igår också men senare kom febern tillbaka! 
Håll tummarna för min lilla älskling! <3 
 
Filippa sover just nu och jag och älsklingen har spelat yatzy, men då jag är så jäkla bra på det så blir Simon så sur för han förlorar och det är såå roligt! Jag vinner aldrig så extra kul när jag vinner! 
 
Nu ska jag mysa med Simon innan Filippa vaknar! 
 
Hade bra alla!
 
Kram