Lördag

Hej!
Dagen har varit riktigt bra då mamma/mormor har varit här och umgåts med oss hela dagen. Vi åkte till en liten secondhand butik ca 10 min här ifrån. Mamma hittade en liten pall som hon ska ha en blomma på och Filippa fick en docka med en massa hår hehe. Sen köpte mamma en jätte mysig åkpåse till Lillasyster. Kommer upp bild när den är tvättad orkar inte går ner och ta kort nu! 
Vi tog även svängen förbi en gårdbutik som ligger där också. Har åkt förbi skylten flera gånger så nu tog vi oss dit! Mamma köpte goda skorpor och sen köpte hon en jätte fin tavla åt mig! Den kommer också upp i morgon då jag har så mycket förvärkar så orkar inte röra mig just nu hehe. Men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge! 
 
När vi kom hem så lagade vi mat, eller ja mamma laga jag hade så ont så jag fick sitta och ta det lungt! Tack mammsen! <3 Blev köttförsås och spagetti. Efter maten sov Filippa i nästan 2 timmar så hon var riktigt trött! 
När pluttis vakna blev det lite mellanmål och sen gick vi ut. Var rätt kallt ute och det känns verkligen att det är höst nu! Vi satt i sandådan lite och lekte med ekollon som är Filippas favorit syssla just nu haha. Sen åkte mammsen hem och vi gick in och busade i hennes rum. Eftermiddagen har beståt av en väldigt bestämmd dam som slänger saker och testar mig väldigt mycket. Förut kom jag ut i köket då det var så tyst då satt hon på köksbordet! Ja det går inte att vända sig några sekunder utan att hon gör något bus!
 
 
Nej nu ska jag ta och ställa mig i en dusch och se så dessa värkar tar av lite! Men spännande är det allt!