Aj aj!!!

 
Jag har så jäkla ont i magen! Jag kan inte tänka mig att denna smärta orsakas av magkatarr? Jag har ont i skinnet på magen. Så fort jag hostar, nyser eller skrattar gör det svin ont!! Förut skulle jag hänga mig över bordet för att ge Filippa något och jag får nuddar bordet med magen och jag trodde jag skulle börja gråta för det gjorde så ont. Skrek typ rakt ut och blev helt kallsvettig för det gjorde så ont! Så får se vad bm säger i morgon och jag hoppas att om det nu är magkattar så slutar det göra ont snart då jag äter omeprazol tabletterna!! 
 
Nu ska jag sluta klaga! 
 
Haft en bra dag tillsammans med min fina familj! Vi har varit ute och Simon har haft Filippa en massa och lekt och busat så jag har legat på soffan och vilat mycket!
Nu på kvällen har vi ätit god mat som min älskling gjorde. Kött och klyftpotatis! 
 
Ne nu ska jag umgås med min älskling sen sova! Hade bra alla!
 
Bild sen förra helgen! <3 
 
 
#1 - Lotte

Usch vad det måste vara obehagligt med den magsmärtan! Kan inte riktigt tänka mig in i det... Hoppas det försvinner snart! Själv hade jag sammandragningar (rätt starka och täta) i 6 timmar igår... Jag har ju lite svårt att veta när jag ska åka in och kolla, därför kom min son hemma när han föddes.... Men denna bebis "ska" ju inte komma än ;-)
Nehe, nu är det dags för mig med att slänga upp ett inlägg på bloggen haha
Ha en bra dag

Svar: Nej det är inte skönt men i dag är jag bättre så det är jätte skönt:)! Jag har också mycket samandragningar men alla gör inte ont. Det är ju lika bra att du åker in så det inte blir samma. Var det inte otäckt att föda hemma?
Då ska jag ta och gå in och läsa din blogg:)!

Hade bra!!
Maria O

#2 - Lotte

Jo det va inte sådär jätteroligt att föda hemma, det va min mamma som tog emot honom eftersom ambulansen kom 20-25 minuter efter han va född.... Har precis slängt upp ett nytt inlägg om massa tankar....

Svar: Oj men så spännande fast skrämmande!! Har du skrivit om förlossningen på bloggen:). Då ska jag gå in och titta!:)
Maria O

#3 - Lotte

Ja jag har skrivit om förlossningen nångång på bloggen, det står något år den 25 februari (då han är född), det går att kolla datumen, men om det va förra eller året innan eller nåt så står där om det