Torsdag

Hej!
 
Mår illa eller inte så där kräks måilla utan hunger illamående. Känns som jag inte ätit på jätte länge och ändå ställde jag mig och kokte ihop lite pastasoppa för ca 1 timme sen. Skulle kunna äta mycket mer! Men har tagit en tablett så hoppas känslan försvinner snart! 
 
Ligger i sängen och väntat på att min älskling ska komma hem som har varit i väg en sväng. Då ska han ta med sig en flugsmälla upp då det är en sån sjukt jobbig fluga här uppe. Den har ett helt hus att flyga runt i men ska prompt flyga förbi mitt huvud en sån där 100 gånger.  
 
Nej nu ska jag sova i morgon blir det jobb, Simon ska i väg en sväng så Filippa ska vara hos din farmor under dagen. Saknar min lilla goding när jag inte har henne nära! Hon är så söt hon går och säger hallå här hemma nu och massa annat men hallå och hej å (hej då) är den nya grejen. Mammas och pappas duktiga tjej. 
 
Mini i magen är i full gång och sparkas. Små små sparkar men de känns och blir bara starkare och starkare. Underbart!