veckan!

I söndags var vi och red shire häst, andra gången och det är så himla mysigt. De är så stora och härliga. Första gången vi var där var jag gravid i vecka 6 så var livrädd att jag skulle börja blöda sen mådde jag jätte illa men denna gång kunde jag verkligen släppa loss och njuta! 
 
Igår blev det en fika med tjejerna och mappa prat och i dag har jag varit hos min vän Malin. Hon bjöd på go fika och en massa prat. Sen blev det att åka hem och laga mat och busa med min lilla älskling! Nu säger hon titta och går med sig lära gå vagn. Så himla söt! 
 
I morgon blir det att köpa gymkort då fläsket ska bort och sen umgås med Becka. Mamma och lellan kommer en sväng också. 
 
Torsdag blir det Ullared!! Längtar! Åker med Johanna och Johanna åker bil ner så ska bli så kul. Köpa presenter och julklappar till plutten och till resten av familjen. 
 
Ne nu ska jag stänga mina blå! God natt