Toppen dag!

Haft en kanon bra dag med fint väder och bra humör! Dagen började med att Filippa och jag sov riktigt länge. Jag vaknade 9.50 och då hade vi knappt en timme på oss innan vi skulle vara på bvc. Så upp och göra mig själv  i ordning och sen fick jag väcka min älskling med att göra det lite ljust i rummet! Hatar att väcka henne när hon sover så skönt! Men  dag var det ju ett måste! Väl på bvc såg allt bra ut hon växer som hon ska och allt såg bra ut!! Mammas duktiga tjeja!
 
Efter bvc besöket gick vi hem till Sandra (filippas faster). Vi gick en promenad runt parken och sen kom vi fram till kyrkan vi ska ha dopet i. Så vi gick in och där var alla jätte trevliga. Kom tydligen dit då det var fika för vem som helst. Så fick en kopp te och så satt vi och kollade i psalm boken efter fina låtar till dopet. Sen kom vaktmästaren och vi började prata med han så rätt som det var så hade vi planerat massa. Fått nummer till prästen som inte än hört av sig så ska ringa honom i morrn för att få ett möte, vi fick tillgång till lokalen vi ska ha den dagen. Så jag och Sandra gick dit och kolla och så fint! Kommer bli en kanon bra dag känner jag på mig!!
 
Efter att ha varit ute och flängt omkring så gick vi hem till Sandra där hon bjöd på god mat, Spagetti och köttfärsås. Var riktigt smarrigt och efteråt blev man ju helt slut men då var det dags att knalla hemmåt!
 
Väl här hemma fick jag ett ryck och vek tvätt och damma hela lägenheten, så nu är det bara damsugning kvar men det tar jag i morrn! Simon är iväg och kollar på vita hästen och kommer hem om en liten stund! Saknar min stora älskling! <3
 
Ne ni ska jag ta och fixa lite här hemma sen blir det att sova!
 
Hoppas ni får en bra kväll!!
 
Haha vi är såå snygga! <3<3
#1 - Anna Bergström

När är det dags för dop då?
Vad roligt!!! Kommer säkert att bli en fin dag :)

Svar: Den 13 april. Så är snart!! Ska bli jätte kul!!
Maria O