Torsdag

Filippa sover och hon snarkar för hon är så snorig! Hoppas hon får sova länge nu innan hon vaknar nästa gång! <3 Sitter i soffan hos pappa och har precis ätit tacos! Riktigt smarrigt!
 
Simon min älskling är på bråvalla som halva sverige är kan jag tänka mig! Saknar honom galet mycket och att veta att jag inte ska somna och vakna brevid honom innan söndag gör mig lite ledsen! Jag älskar min snygging såå mycket! Bra att jag har världens bästa bebis att mysa med! <3
 Älskar min familj<3
 
Ne nu ska jag ta och kolla på tv med resten av gänget!
 
Ha en bra torsdag kväll alla!
 
 
#1 - Anna

Åh vad gott med tacos - var längesedan jag käkade det! Får nog ha en Taco-afton snart tror jag bestämt :)
Vad jobbigt att Filippa är förkyld :-/ hoppas det går över fort. Det är så jobbigt när de små är sjuka. Man känner sig så maktlös :-( man önskar att det slapp... :-/

Svar: Ja det var riktigt gott=) Alltid skönt att äta hos andra så en själv slipper disken sen=P hehe!
Ja det är jätte jobbigt, tycker så synd om henne. Men i dag är hon bättre hostar inte alls lika mycket! Men är väldigt snorig fortfarande!

Hoppas allt är bra med dig och barnen!=)
Maria O

#2 - sofie

det är en drink shaker, när ja kom till jobbet stod mitt namn på den, hehe hedrad ;)..
jo riktigt mysigt ställe faktist :) ca 100 sittplatser som bara är uteservering :) jag trivs bra!:D

Hur går de med förkylningen för er? alltid mysigt att läsa hur det går för dig och familjen och lilla tjejen som är så sööt! :)

kraaam

Svar: Okej=) Har ni ingen inne servering?? Är det sesångs öppet endast??=)
Hon är bättre i dag hostar inte alls lika mycket! Men fortfarande snorig!

Hur mår du??!! Kram
Maria O