Jobb dag!

Varit en helt sinnesjuk dag på jobbet, Hur mycket folk som helst, för lite personal och kaos!! Så kan säga att det var riktigt skönt att få komma därifrån i dag!! Men tycker ändå att vi höll huvudena högt och hade ett leende på läpparna! 
 
Sitter just nu i soffan och har precis ätit kött och pommes som Simon gjorde mendan jag fick ligga i soffan och slappa. Är så himla trött efter denna dag och ska snart gå och lägga mig. Kommer garanterat somna inom 10 min då mina ögon redan går i kors och min kropp är som en lelös gubbe. 
 
Imorgon är det nyår. Simon ska ha kompisar hemma och festa lite och jag tar med min lillpluttis hem till mamma där vi ska äta gott och spela bingolotto. Blir en bra dag! 
 
Hoppas ni får en bra kväll! 
 
Tycker dessa två bilder är så fina. Tagna för några år sen!
 
#1 - Beatrice, mamma till Robin och Jennifer

Hehe, ja det har jag :) Kul att du kände igen den! :)

#2 - Beatrice, mamma till Robin och Jennifer

Jag heter mamabeatrice där, det kan ju hända att vi pratat där också :)

Svar: Okej =) Vet inte om vi pratats vid men jag har garanterat läst dagboksinlägg=) Nu måste jag in och snoka lite hihi!=) Hoppas ni får ett bra nyår=)
Maria O