#1 - sofie

jo äntligen har dom fått sin bebbe också!:D hon uppdaterar inte allt för ofta så kan nog ta några dagar till. Men En Agnes på 50 cm,3500 gram ca :)

tack söta, jo vi bekräftar nu att vi är ett par :) så de är mysigt och kul =))

Svar: Vad kul! Jo såg det hon hade inte skrivit på väldigt länge! Skrev en kommentar en gång men vet inte om hon svarat inget jag sätt iallafall!=) Så himla mysigt! Det är du värd!! =)
Maria O

#2 - Malin

Hej!
Det är bäst att man svara här då mina blogg-svar inte kan ses.
Va kul att hon gillar mat!! Jag kanske får testa på att mata henne när jag kommer hem ;)
Jag kommer hem till den 12 maj, det lovar jag dig!!! Men vad ska jag ha med mig för kläder? Ska jag har ombyte? Hur ska du göra?
Kram

Svar: Vi kan väl ha med oss två ombyten=) hon berättar hur vi ska göra! Tänkte att vi kunde ta bilder på en av ossockså sen med oss alla tre =)
Klart du får testa att mata=)
Maria O