Söndag

Började dagen med att städa och plocka lite! Nu är det dammning och damsugning kvar sen är det fint här hemma! Sen om vi kunde få bort vårat gamla bord som står i hallen skulle vara perfekt! 
 
Sitter i soffan och väntar på att pappa och Lena ska komma hit på en fika! Måste ju få visa upp magen för pappa och sen alla saker som han inte sätt än som vi köpt! hihi! Visst läser han bloggen men ändå blir ju bättre att se allt på riktigt!
 
Sen senare i dag blir det att åka hem till Julia och Viktor och mysa med Livia! Sen i kväll blir det bingo lotto och middag hos Simons mamma! Hoppas man kan vinna någon miljon eller så! hehe!
 
Ne nu ska jag ta och göra ordning mig själv lite så de inte blir rädda när de kommer hit! Hoppas ni har en bra söndag!
 
Kram
 
Ja här var jag small och snygg! hehe!! Denna bild får bli min motivation bild tills jag ska börja träna!!