Lördag kväll!

Kan lova att det har märkts att det har varit första helgen efter löning och även kulturnatten i stan i dag! Varit ös hela dagen på jobbet och när vi stände kl 15 var det inte slut på slitet ne då blev det att byta ettiketer på olika varor och det tog sin tid! Svetten rann och samandragningarna kom tätt då jag böjde mig och gick mycket! Men är hemma nu och har tagit kväll! Har nyss kommit upp ur ett varmt bad med en bra bok! Bäbis har njutit och sparkat runt av det varma som kom på magen!
 
Älsklingen är iväg och spelar poker och dricker öl medan jag har tagit en lugnt lördag kväll med allt för mycket godis och slapp! Men det får man göra ibland tycker jag! hehe !
 
Tänkte skriva ner några kommentarer jag fått av kunder angående min mage!
  • Oj du ska ha snart va?
  • Vad söt mage du har!
  • Oj det är dags snart va? (Sa nej 10 veckor kvar) fick som svar men då är det tvillingar va?!
  • Vad gör du här? Ska inte du få snart!?
  • När är det dags?!
  • Är det dags nu i helgen eller??
Ja jag vet inte om det är så att jag är väldigt stor. Men är dock liten till kroppen så kanske är därför men många tror att jag ska ha typ nu!
Men är väl bara tacka och ta emot de menar säker bara väl! hehe!!
 
Undrar förstås hur stor jag kommer vara i slutet hehe!!
 
Ne nu ska jag ta och kolla runt här lite! Hoppas ni får en bra lördag!
 
#1 - Madde

Tycker din mage är normal stor men folk kläcker väl jämt sånna där kommentarer? Hört båda mina grav. Så fort magen börjar synas så är det tydligen nära ;)

Svar: haha ja de är roliga! Men jag som kund skulle aldrig kommentera någon annans mage om jag såg att den i kassan var gravid! Men tar inte åt mig på ett dåligt sätt men man börjar ju undra=P hehe
Maria O