. . . . . .

Vakna och kände att nej nu åker jag till mamma en sväng! Mamma jobbade dock men jag och Malin gick till mormor och fika och prata sen gick vi hem och åt kok korv! Smarrigt var länge sen! Sen kom mamma hem och vi praatade lite sen åkte vi in mot stan och de släpte av mig hemma! tack tack!!

Sen när Simon kom hem så hade jag börjat med maten men Simon fortsatte och jag plockade med tvätten. Maten blev riktigt god, det blev biffar med potatis, lingon och brunsås! Riktigt gott!!

Sitter nu i soffan och slappar båda två! Kommer nog vara här tills det är dags för sängen!

Hoppas ni alla haft en bra dag!
Btw är endast 5 dagar kvar tills vi åker till turkiet! Hej då Sverige!

#1 - sofie

ååh va kul att de redan nu på måndag!! va tiden går fort:D.. hoppas ni får det super!:D hoppas du får en bra helg gumman! nå speciellt du ska göra i helgen förutom packa ;)? Puss!