Sjukskriven och trött!

Varit en tung dag!!
 

Dagen började med att sova länge passa på när man kan hitta en bra sovställning!! Tog senare en liten promenix och tog en glass med Malin. Sen åkte jag till Julia som klippte mig och bjöd på tacopaj! Tack gumman! Prata lite och jag har alltid kul med Julia och Becka!!
 
Sen vankade jag hem till Lotta på en fika!
 
Haft en bra dag annars förutom att jag har sjukskrivit mig resten av veckan ut nu pgr av mina höfter. Har jätte ont nu. Desto större magen blir desto ondare får jag! Så ska till läkare på måndag så hoppas på att få hjälp eller sjukskrivning för detta går inte att ha så här ont!! Foglossning är inget att skoja om och så svårt att förklara för andra som inte haft det hur det känns men det är INTE skönt! Sen att det kryper i benen och att de gör ont gör det inte bättre! Men absolut värt all smärta bara vår lille kommer ut som den ska<3 Men lite klagning får man allt göra!
 
Efter Lotta åkte jag ner till mamma och umgiks lite satt i soffan och klaga för mamma<3 Mammor är bra att ha! hihi!
 
Sitter nu i soffan och är såå trött och mina ben värker! Men snart blir det sängen, funderar på ett varmt bad först men vet inte om jag orkar hehe.
 
 
Min kära syster (blivande moster) har köpt lite kläder åt vår bäbis! Tack Malin!!<3<3
 
 
 
 
 
Hoppas ni haft en bra dag! Kram
 
 
 
 
#1 - Heidi

guuuud vad söta kläder, speciellt tofflorna :) <3

Svar: eller hur hihi=)
Maria O