Fredag

Min underbara älskling har fixt så jag kan ha data i tv! Så sitter nu i soffan med tangentbordet i knät och knappar! Tack baby!! <3<3

Annars i dag har jag jobbat! Mycket på jobbet då det är löning och många ska dricka!

Hade en konstig kund som blev lite sur när jag bad om leg!! MEN om man kommer til systemet får man räkna med att få visa leg om jag tycker det behövs (upp till 30 år) och när man inte ser ut som vara en dag över 25 så klart jag ber om leg! Då säger grabben

- Har du ens leg?!!

Wtf! Ja klat jag har leg svarar jag!! Va fan!! Vist jag ser liten ut men va fan om jag jobbar på systemet är jag garanterat över 20!! Stolpskott!

Ne kostiga människor finns det!! Men även de som är snälla och gör så man orkar med en hel dag!! Ros till er!!

Har tråkigt! Är själv då älsklingen är med vänner kommer sova bort med och vi kommer inte ses förens söndag för im orn efter jobbet kr jag till örebro och ska träffa syrran och min kusin!! Men fy vad ja saknar Simon!! <3<3

Ne nu ska jag ta och läsa era bloggar! Hade bra alla!!

Kram kram
#1 - sofie

herre gud ja det finns så många I*ioter! man blir jag galen..



hopaps du haft en fin helg gumman!

jätte fina bilder på dig i förra inlägg!:D



PUSS!