. . . . .

Morrn!

Man sover ju definitift (stavning) bäst hemma i sin egna säng! Men alltid trevligt att sova hos mamsen! <3
Men ska hem i dag och mysa med Simon<3! Hehe bara en dag i från varandra och man är som vrålhungriga tigrar på varandra sen! Det kallas kärlek! <3

I dag annars så har jag fått en tid hos tandläkaren. Inte i dag dock men nästa vecka! Måste kanske operera bort en av mina visdomständer! Aj Aj! Dyrt men behövligt! jag kommer aldrig börja slarva med mina tänder!

Sen i dag med hade jag tänkt att gå bort till min underbara mormor! Fika och prata lite! Sen blir det att ta bussen hem till stora staden igen! Ska umgås med Becka och Julia i dag. Fika hemma hos Becka och snacka skit! Härligt!

Ne nu ska jag se om mamma har något att äta här hemma!

Kramar!!
#1 - sofie

tack för du tycker min header är fin dock är ja inte nöjd med själva hur ja lagt upp den.ska spinna vidare:P..haha blir aldrig nöjd själv..



åh hoppas det går bra hos tandläkaren! jag har juh lagat två visomdständer förra månaden vilket ja nu hoppas inte ska bli nå mer krångel med dom..annars måste ja också dra ut dom. oooh fan va det är dyrt men man får juh tänka att då blir det bra sen! helt enkelt.. håller tummarna för dig :)



Ha en fin dag vännen! <3