Så mycket intryck!

Mycket intryck massa information och vinsorter hit och sprit dit och räkna här och där! Men fy vad jag haft kul i dag! Första dagen i dag på nya jobbet så nu jobbar jag på system bolaget! Nytt och spännande!! Men har två dagar kvar på stavsjö och ska ta vara på de dagarna med underbara kollegor och kunder! Tårtkalas blir det med!

Är riktigt glad i dag, känns som allt vänder och jag börjar se ljuset i tunneln! Men någon som saknas och det är jobbigt! Men du finns alltid hos min min älskade bror!<3

I morgon ska jag även till skolan och slutföra ett grupparbete så det blir kul!

Så osamanhängande inlägg i dag men det får det bli ibland!

Snart är det jul med och jag längtar! Att ta fram alla tomtar och våran fina grann!

Ne nu ska jag ta och läsa era bloggar! Hade bra alla! 





#1 - sofie

va kul maria!! ja kan tänka mig de kan vara väldigt intressant jobba där.för då får man tid att lära sig massa olika vin, öl, ja alla sort drycker!:D..

glad för dig!



idag kom ett samtal till mig fårn Telia. så har intervju på onsdag! :)..



ha en bra dag gumman!



Puss

#2 - Malin

ija ska oxå köpa gran till min lägenhet!!! ser oxå fram emot att få ta fram ljusstakar o tomtar! ha en bra helg älskade syster!!!! kram

#3 - Heidi

vad kul med nytt jobb gumman. grattis=)