Helgen

Fredag- Då var vi hos Becka och Kim och drack lite och spelade kort. Jag drack kanske 3 glasvin och Simon 7 öl så ja vem var fullast?.. haha..

Kvällen tog slut runt 12 då alla var sega och ja man märker att man inte orkar ligga i lika mycket längre. Fick stjuts av Simons mamma hem och vi somnade rinktigt fort båda två.

Lördag- Vi låg och myste jätte länge men sen gick vi upp och åkte till affären och storhandla. Handlade för 1027 kr för att vara exakt hehe. Så nu har vi riktigt mycket mat här hemma så det kommer inte gå någon nöd på oss inte!

På kvällen åkte vi oxå hem till Bozze. Åt tacos med Bozze, Lotta och Malin. Var riktigt trevligt och det kom och gick folk lite så där med. Jag och Simon åkt hem vid halv 2 och somnade fort där med!!

Söndag- Seg dag och jag och Simon bara tog det lugnt. Men sen åkte jag och letatde efter en våg som jag ska ha nu i 3 dagar efersomsom min diatist sa det. Men hittade bara de som kostade 300 och mera så ringde min kära faster och jag fick låna en av henne. Simon åkte och träna och jag gjorde potatisgratäng och kött och sen åt vi det och det var sååå himla gott!! Sen åke Simon och kollade på Hästen och jag hem till faster och fikade. Var där till kl blev 18 och då åkte jag hem. Simon kom straxt där efter och då gjorde vi dipp med moröter och gurka och hamburgare! Och till det så satt vi och spela bingo lotto! Hur mysigt som helst! Sen senare så la vi oss och kollade på "I rymden finns inga känslor" rikitgt rolig men Simon somnade. Men jag kollade på den och en till film sen somnade jag!

Måndag- lena har varit här och målat våran hall! TACK! Och sen var jag i Hageby och skrev in mig på deras vårdsentral. och nu sitter jag här och håller på att göra mat. Blir kyckling och wokadegrönsaker och nudlar! Mumms!!

Ne nu ska jag ta en titt på kycklingen. Min mage kurrar riktigt ordentligt!! Kurr Kurr!!


#1 - Sannalitens.blogg.se

Svar: Okej :) Hur mår du då? :)