Träning

Kom hem och hela lägenheten och trapphuset luktade mat! Simon hade gjort kött med klyftpotatis! Var riktigt gott!! tack älskling<3

Sitter nu mätt och belåtten och vill verkligen inte gå och ta tag i den stora diskhögen som är i köket nu! Uche!! Kommer ta lång tid att diska upp allt!!

I dag efter jobbet så åkte jag hem en sväng och sen gick jag till gymmet. Kom dit vid 16 och tänkte att jag skulle gå/jogga lite i 30 min tills jag skulle träffa en tjej som skulle lägga upp ett program för mig. Men när kl var 16.30 så var hon inte klar. För de killarna som var innan mig hade tydligen kommit sent. Så kl 17 då fick jag hjälp! Lite irriterande men det gick! Fick träna i en timma innan i allafall och sen tränade jag lite medan hon visade alla maskiner jag ska börja andvända! Så nu har jag 6 maskiner jag ska köra varje gång, mycket ben och rumpa och öven armar och rygg ja allt helt enkelt! Så ska bli kul att gå till gymmet i morrn! Då ska jag köra gärnat sen blir det att åka och jobba kväll. Skulle vara ledig men nu är en sjuk så jag får hoppa in och det är ju pengar så det är ju bra!!

Ne nu ska jag ta tag i diskhögen och få lite ordning på köket! Hade bra alla så länge!!

Vill bara säga till min vän Sofie att du är stark och du klarar allt!!


Jag och Sofie!

#1 - sofie

söt du är!:) Du är fin vän du! :) utan er vänner klarar man sig aldrig :)..



jo de är ja på första bilden.. den undre är min syster..när vi var mindre då ;P

#2 - heidi

du är flinks om tränar gumman!

#3 - sofie

DU är fin vän! jag är stark för har er vänner! det är alltid viktigaste! :)ni betyder mest! tack för alla din förståelse! du förstår mig på pricken! :).. hoppas du haft en fin dag!:.



(jo de var ja på den övereste bilden. ochg syster på andra.. ;P )

#4 - Martinkamilla

Nice site, regards from the netherlands!