Bingo lotto!

Haft en toppen helg!

Började i går med att vi var och grattade Hannah Simon syster som fyllde 9 år! Hon fick fiskespö av oss så nu ska hon och Simon ut och fiska i sommar!! Var där ett tag sen så åkte vi hem till min pappa och där efter ner till farfar som fyllde 80 år. Där blev det bullar och smörgåstårta! Var kul att träffa farfar och jag hade saknat honom för han har jag inte träffat på över ett år faktiskt tråkigt nog!!

Efter vi hade varit där blev det affären en snabbis och så åkte vi och hämtade Jolene på stationen i Norrköping! Hem till mig och gjorde ordning oss och lyssnade lite på musik, sen tog vi bilen hem till Julia och kalaset kunde börja! åt god tacos och drack och snackade om precis allt som alltid när vi är med varandra! Älskar mina tjejor och ni är bäst!!

Var hos Julia till kl var 23 då gick vi ner til Puls men var sån kö. Men Julia stannade där med sin kille men vi andra drog till Världens bar och satt där en stund. Men vi var hemma vid kl 2. Satt och vänta på Simon som kom straxt efter och så gick vi och la oss! Så var en riktigt lyckad dag i går!!

I dag var mamma och Leif här en sväng och fikade först var vi och hämtade min bil hos Julia för jag vågade inte köra dagen efter!! Så tack!

Ne nu ska jag och Simon snart spela Bingo lotto!


Jag och farfar!