#1 - sofie

haha :D det bra du kommit i gång med träning med! håller med de är juh jätte skönt efteråt. men bena mina är jätte möra nu:P haha.. imorgon ska jag träna med en kompis. det är inte utbildning utan de är komvux. ska bara Läsa NK B som jag inte läst för att sedan kunna söka in nästa år också:D som du då?:D så grattis att du kommer börja läsa engelskan! :) vilken utbildning jag sen vill söka vet ja inte exakt..men jag kommer titta på det nu mycket mer iaf. NK B startar om 3 veckor. ska skicka in min ansökan idag. Den kursen behöver man bara för kunna söka många utbildningar så då tänkte ja de på tiden fixa den:D då kan vi peppa varandra:D spännande det blir det här =).. Vilken härlig bild på dig :D puuuussskraaam! :)

#2 - sofie

jo naturkunskap B :) aha okej! va kul! när man väl tar tag i nåt då käns de som livet går frammåt alltid :) jo vi får skriva när man tränat och så. tror min blogg kommer säkert handla om de mest nu när man väl kommer i gång.;P men då peppar man varandra när man ser den andra tränat!:D jo ang jobb. skickade ut till telia. men jag kände mig bara nöjd att ja fått ut ett. sen kommer ja sende ut fler till bara vilka ställen som helst. blir glad om ja får jobb bara :)..

#3 - sofie

ojoj.. ja har typ dåligt minne:P.. från de ja läst de du skrivit på min blogg tills ja kommit till din har ja redan glömt bort vad du frågat:P.. ang måttband. jo ja gjorde så förut.:) själv använder jag hellre det än vågen. men sen beror det väl på vad man är ute efter med träningen :D mitt måttband kommer snart fram när jag packat upp och vet vart allt fins! :)

#4 - heidi

hahaha! älskar bild och älskar se dig le gumman!