Jag är så glad!!

Kom in på bloggen och skrev inlägget nedan sen så kollade jag hur det såg ut och fick en fin överaskning!! Elin min snälls vän hade fixat med min design! Och jag älskar det!!! Du är så snäll! Besök hennes blogg : http://ejjson.blogg.se/
Tack ännu en gång!!

Sitter på balkongen i skrivandes stund och det är varmt!! Jag bara njuter av det finna vädret i linne och shorts! Hoppas på att jag får lite färg och just nu bränner det på min axel så kommer väl ångra det sen! hehe!

Ne nu ska jag sätta på mig ansiktet och snart blir det stan med Malin! Ska hjälpa Lotta att flytta men just nu verkar det vra förseningar med flyttlas och allt uche va jobbigt för henne! Inte kul att bo i en lastbil hela helgen!!

Ne nu ska jag läsa era bloggar och sminka mig! Hade bra alla och passa på att vara ute nu när solen är här!!

#1 - Elin

så lite så :) men jag fixar en sådan text i slutet av alla inlägg med då?