I dag

Haft en mysig dag med Simon=) Åkte till ikea och kollade runt köpte lite små saker sen köpte vi en stor madrass till dubbelsängen som vi ska ha i nya lägenheten=D Efter Ikea gick vi till Bitema och kollade runt där lite och så blev det att åka förbi Simons pappa en sväng. Satt och prata och Simon fick sina jobba tider för han ska jobba varanan helg hos Helena på coop. Så pengar blir det=) men var inte där länge utan åkte hemmåt men var så hungriga som vi tog donken på vägen hem som jag sen ångrade riktigt mycket. Men ska träna i morgon så det får väll gå för den här gången. Men godis därimot har jag inte ätit på jätte länge=) så lite stolt får jag vara=D

När vi väll kom hem så fixade vi med Simons bilar, städade ur de och fixa på nya klädsen i Forden=) Var klara när det var riktigt mörkt ute. Då var kl runt halv 7 och man trodde det var mitt i natten så nu är hösten här på allvar!

Ne nu ska jag ta och läsa era bloggar! Hade bra alla!


Gamal bild men mysig!!