Tvättdag

I dag har jag varit duktig! Gick upp tillsammans med Simon i morrse och så körde han mig till min bil som dessutom var helt igenisad. Men fick loss isen efter en stund sen var det att brumma hem till mamma med två kassar med tvätt=) så tvättar för fullt här hemma=) tack mamma för jag får låna tvättmaskinen=)

Har även varit på banken i dag med Malin och efter det så gick vi och åt fralla på lilla blå=) satt och snacka och hade det trevligt=) Sen körde jag henne till skolan och jag åkte hem till pappa och hämta våran tvättställning. sen åkte jag till mamma hämta hunden och gick till affären och köpte en blomma till mormor och så gick jag till henne och hon blev jätte glad=) min älskade mormor<3<3

Satt där en stund men sen gick jag hem och fortsatte tvätta=) ska inmot stan med om några timmar. Ska göra pankakor i dag istället och mysa med älsklingen<3<3 

Allt går så jäkla bra just nu med lägenheten! Fixat el abonemang i dag med=D 

Ne nu ska jag ta och kolla runt lite sen ner till mamma och äta dagens=) Får ju mat för 40 kr där eftersom jag själv jobbat där och att mamma jobbar där=) 

Skriver kansek mera sen=) hade bra så länge! 

  
Haha mupp=P