Innan Efter

Dagen började tidigt med att åka hem till Sandra och äta frulle och så färgade hon mitt hår=) Hade nästan svart hår innan nu är det mera orange=P fast lite blondt längst upp =P Men ska färga håret igen om 2 veckor så det blir ljusare och den orange färgen försvinner mera. Men det blev rätt så coolt så här med=P Simons första kommerntar var fan va fult. Sen 1 timme efter tog han mig i håret och sa att det var rätt så snyggt=P hehe söt är han!

Men hemma hos Sandra i allafall var det mysigt hon gör alltid så fint när man kommer och frukosten bestod av ägg, macka och yougurt! Jätte gott=) Tack för det Sandra! Sen så lite senare så åkte vi ner till stan och gick till egon för Sandra skulle jobba=) Så satt där och sola lite och sen kom Simon och vi drack vatten sen kom Svanthe så gick vi hemmåt och handla och jag var jätte sur för jag var så hungrig. Men jag och Simon gjorde kycklingsallad=D mumms!

Nu sitter jag här och laggt upp bilder på fb och Simon sover och gjord det sen halv 8 han är trött av sig i dag=) Jag skulle igentligen vara fri i morrn men Einar ringde och fråga om jag ville jobba 10-19 och klart jag ville det=D Money!!!

Ne nu ska jag dra mej! Hade bra alla! Tjillivipen




Innan




Efter