Länge sen

Oj länge sen jag skrev nu har inte haft tid eller ork faktiskt.

Under tiden då jag varit borta från skriveriet har jag jobbat mycket och sen hade jag och Simon 1 år!!<3

Så den 22/5 firade vi det med mat på Fridays nere på Akebrygge inte det mest romantiska men det funka eftersom jag hade Simon där=) hihi sen så gick vi runt lite och så kollade vi på en kille som stod och jonglera och han var rikitigt duktig!!=) Sen tog vi trikken och gick till Egon och satt där och käkade en partyplatta=) och prata med folk och myste! Älskar verkligen dig älskling!!<3 Finns ingen annan jag vill leva med bara DU!!!

Kom hem runt 12 snoret och sov som en gud=) Myss!!

Vad har hänt mera, jo i måndags så jobbade jag och så skulle jag servera 4 kaffelatte till 4 gubbar. Så när jag kommer dit så skulle de ha 3 latte och en vanlig kaffe. Så det blev lite strul och jag tog i ett glas och ena gubben med. Så då blev det att ett av glasen åkte ner på min fot och det gjorde så förbannat ont så det var sjukt!!! Var så jäkla varmt så jag visste inte vart jag skulle ta vägen!! Så de på jobbet fick lägga på brännsalva och trasor med vatten på och fy va ont det gjorde. Men efter ett tag blev det bättre men det brände så jag fick inte på mig skon efter för då gjorde det ont så jag fick gå hem vid 22 istället för 21=) Tack för det=)


Ne har det hänt något mer roligt? Grillade första gången i söndags med var jätte gott och han sola lite innan det dåiga vädret kom och vi gick hem=)

Ne nu ska jag försöka sova, vakna av att Simon skulle till jobbet och nu kan jag inte somna om men måste sova lite på min lediga dag ju!!

Hade bra! Tjillivippen


Min fot, bränmärken=(


Partyplatta på jobbet!


Grillning på g=) Det var så himla gott=D