Nu ska jag berätta något som kommer ändra mitt och Simons liv=D

Nej jag är inte med barn=P...Vi ska till Norge! Ska dit den 5/4 så nu är det 5 dagar kvar sen åker vi iväg. Har inte skrivit om det än för lite olika saker men nu så!

Vi som ska åka är jag, Simon och hans lillebror Svanthe=) Ska bo hos Sandras kompisar tills vi får jobb och flyttar till eget=) ska bli riktigt spännande faktiskt och är ju värsta erfarenheten=)

Vi har även sagt upp lägenheten, blir så himla dyrt anars=/ Så vi håller på att packa ner allt och det mesta är redan ner packat och lite har vi redan kört ner till pappa=) Så hela flyttlaset g
år på lördag morgon och sen det sista blir på måndag morgon innan vi åker=)

Så nu vet ni det=) Ska bli jätte kul=) men kommer sakna min familj och vänner massa och den här lägenheten med!!! Men ska bli kul=D




Lägenheten=)



I dag har vi varit hos Simons mormor och Pelle=) Första gången jag träffade dem och de var jätte snälla. Och hans mormor gjorde jätte god mat och sen fick vi äppelpaj till efterätt=) Sen klämde vi i oss kaffe (påskmust) och tårta=) Gott gott=) Så tack för det=) Sen skrev vi ut cv och så som vi ska ha med till Norge med=)

Nu sitter vi här hemma vid varsin data och jag fryser! Tofflerna är på och jag sitter under täcket i sängen men kallt ändå. Är säkert det tråkiga vädret vi har i dag=/ uche! Hoppas på bättre i morrn för jag ska vara med Jolle i morrn och så tänkte vi ta en glass då med!

Är riktigt seg nu när man kom hem så ska läsa era bloggar sen ska jag lägga mig ner och kolla lite på tv=)

Tjillivippen