Tjillivuppen

Nehe kan ännu inte se hur mycket besökare jag har=S btw jag kan inte göra snestreck på datan=S Då får bli s i stället men de är inte snyggt hehe men det får bli så! Men fattar inte jag kan göra såna här ))) Men inga snestrecK=O Jag som ofta använder såna! Suck!

I dag har det varit en lugn dag! Tänkte att jag skulle ut till pappa en sväng men kom bara typ 1 mil sen så började bilen krypa upp mot kokpunkt så fick stanna och åka hemåt igen! Var dö hungrig när jag kom hem så satte igång med maten! Fick bli gryta och ris! Den blev faktiskt jätte god=) Sen så har jag bara suttit vid datan kollat på tv och myst med älsklingen! Han sov jätte länge i dag så se när han kan sova i natt! Men båda måste upp tidigt i mogon. Jag ska till af sen träffa Becka och lämna cv lite överallt. Sen ska Simon ringa runt och ha sig=) Sen så kommer syrran hit en sväng med=)

Förut så skulle vi åka och kolla på ishokey på vita hästen men tydligen kostade det 60 spän och jag och simon kände inte alls för det så vi åkte hem till han farfar och Anja och fikade=) Var gott och trevligt=) Hans farfar är så rolig! Jätte kul att höra när han pratar med Anja för Simon är så himla lik sin pappa och farfar! Sött är det som tusan!=P

Ne nu ska jag dra mej.. Hade bra

Tjillivippen


Malin Pappa och Jag! Innan balen=) <3