Lördag

Vaken med tuppen både jag oc Simon=D I dag ska vi till Simons pappa och Simon ska lägga golv och jag ska städa bilen=) Sen vid 17 kommer det gäster till dem så då ska vi gratta Hannah som fyllde 8 år i torsdags=D Grattis!!

Sen vet jag inte vad vi ska göra.. Ta det lugnt bara=) Jag måste åka och handla med, men det får vi göra på vägen hem med=)

Jobbade ju igår=) Var jätte roligt!! Har saknat alla på jobbet! Så var kul=P Så ska jobba lite nästa vecka med och veckan därefter=D Så jag är riktigt glad=D

Ne nu ska jag diska lite sen ställa mig i duchen=) Skriver mera i kväll sen=D Tjillivippen!

Just ja, igår så bytte jag piersing men det gjorde ont för på översidan var det som mönster och den typ gjorde ont uppe i gommen så satte i den gamla igen=D så ska köpa en nya=D



Den i mitten gjorde ont..


Så nu har jag den gamla sköna=D


#1 - simone

Snyggt! :)

#2 - Malin & Neo

haha tycker du :-P Jag tycer nästa vi mest lever på mackor och fil :-P haha