Gott Nytt år!!

Jag tror jag drömmer. Jag ser sol utanför fönstret! Är det bara i Norrköping som solen tittar fram eller hur ser det ut i resten av landet??!

I dag är det nyårsafton, och vi vet fortfarande inte vad vi ska göra. Dricka vet jag och med Simons kompisar men vart det är ju frågan. Hoppas de hittar något ställe för att gå omkring och vara ovetande är inte min grej. Blir bara stressad av sånt!! Uche ja!

Sitter nu i den nya städade fina lägenheten, har precis damsugit och tvättat golvet och mattan hänger ute på balkongen och blir lite frächare! Har även diskat och ätit en brakkkfrukost med Simon!

Ska snart ställa mig i en dusch med så man luktar lite gott men just nu är den okuperad av Simon som ligger i badet och gottar sig!  Så jag passar på att sitta här och ska snart läsa era bloggar!

Ne om man ska ta in mattan innan den fryser och blir som en isbit kanske haha.

Hade super bra alla i dag och GOTT NYTT ÅR PÅ ER ALLA MINA SÖTA LÄSARE!!!


Skåål!! Bild från min bal!
#1 - Laila

Gott Nytt År :)