Bingolotto kväll med trevligt sällskap!

Hat haft en riktigt bra kväll med tacos och miljonlotteriet! Vann dock inget men Sandra var riktigt nära på att vinna 1 miljon, om ändå B 7 hade kommit men nej då! Men var kul och trevligt med lite besök!

Blev riktigt mätt med och finns massa mat kvar så i morrn blir det att äta tacos, hehe! Men just nu är jag så mätt på maten och allt godis vi har ätit.

Tog massor av bilder men orkar inte lägga in de på datorn nu så de får komma in i morgon eller om jag plötsligt blir pigg nu i kväll så kanske de dyker upp. Men just nu så känns det som att sängen är väldigt lockande! Sitter och "kollar" på ishokey och sverige ledig med 5-3 det är ju bra. Men mera än så bryr jag mig inte, har noll koll, haha!

I morrn är det ju nyårsafton och vi har ingen anning om vad som sker, vad ska du göra?? Vi har köpt lite dricka och jag är taggad och har inte lust att bara sitta hemma men ja, vad ska man göra? det är frågan!

Ne nu blev jag helt plötsligt lite piggare så det blir några bilder i allafall!


Först en bild på min fina nya bil!!


Kärlek!<3


Som sagt om ändå B 7 kunde komma!!


Vi fick en jätte fin blomma och en tror det var typ vinflaska av Sandra och Tom! Tack!!


Mat!!!

#1 - anonym

God natt :) Imorgon är det nyårsafton :):)

#2 - MEREI

- GOTT NYTT ÅR :)

#3 - Madeleine - Mamma till Lova

Ja, Norge har liksom blivit hemma nu eftersom vi bott här så länge och vi trivs jättebra samtidigt som vi längtar hem till familjerna nu när Lova är här, så vi får se när/om vi flyttar hemåt :)



hehe nej vi bor inte på grunnerlökka, men inte så långt där ifrån. Vi bor i Nydalen och trivs sååå bra här. Älskar att det ligger vid t-bana, trikk och buss, har köpcenter precis brevid men också massa natur och badplats så man kan gå barnvagnspromenader :D