Gråter

Ser ut som jag gråtit i flera dagar! I allafall på ena ögat. Det rinner hela tiden och näsan med. Hatar att vara förskyld och att det är så långdraget innan det riktigt sätter igång. Har kännt mig dålig sen i helgen och haft ont i halsen och lite täppt i näsan och sen i går sa det bara pang! Så kom allt. Men har dock bara haft lite feber men känns som jag har mycket i feber men tydligen inte. Men får se hur jag mår imorgon då kanske febern kommer annars kanske jag är helt frisk. Vem vet? Jag blir hemma från jobbet i morgon i allafall. Ringde Anna och hon tyckte jag skulle vara hemma tills jag blev helt frisk. Inte kul att stå i kassan eller stå och göra mackor och snyta sig och ögonen rinner och att kunden ser det.. De är inte så jätte frächt! =/ hehe! Så blir hemma och snorar och tycker synd om mig själv=) Har lite loka kvar så ska nog klara mig. Det är riktigt sjukt btw jag hatade bubbelvatten förr och tyckte inte alls om det. Kunde ta en klunk om jag verkligen var törstig men sen var det bra. Men nu kan jag dricka hur mycket som helst och i dag har jag druckigt nästan 1 liter med Loka- smultron, citron och jag älskar det! Sen en annan sak är mitt godissug helt borta. bara kapof veck. Jag fattar inte?! var jämt godis sugen men nu i helgen som var så köpte jag godis men typ tvinga i mig för att jag hade tråkigt men jag var inte alls sugen. Sen likadant så i dag hade jag tråkigt så tänkte att varför inte äta en chokladbit så gjorde det men var inte alls så gott. Så ska väll ta det som en bra sak att sluta äta godis och onyttigheter=P Så länge som kroppen inte vill ha det=) hehe men kommer nog en dag då något gott skulle sitta fint.. men inte just nu=P




Sjuka jag med min Loka!


Men iallafall sitter nu och kollar på tv med pappa och väntar på att Simon ska komma hem, han har varit hos sin pappa sen tränat och så hjälpt Nicke att sälja motorcykeln. Men nu är han på g hem och då är han min!!! <3<3


En sak jag gjort nu på kvällen förutom att ligga i soffan och snorat är att skickat hem bilder sen vi var i Hävla. Om man går in på http://fujidirekt.se så kan man lägga in bilder från datan så kommer det som vanliga bilder hem i lådan. Så ska ge de till mormor så hon har bilder där i från=) Inte kul att vissa de på datan för henne för hon vill ju helst ha de i handen=) Så hoppas hon blev glad. Har även skickat efter andra biler sen studenten och norge så blev nästan 500 bilder för 300 kr=) Kul att se när de kommer=)

Ne nu ska jag ta och kolla vidare på tv och hoppas att älsklingen kommer snart!!

God natt alla och ni som är lika förskylda som jag krya på er!!



lycka!