filmmys!

Haft en riktigt bra dag med Becka och Julia i dag=) Fikade och pratade och kollade runt på stan=) Men Julia åkte hem lite tidigare eftersom hon inte hade egen bil i dag. Men vi fick umgås lite iallafall=) Becka shoppade loss he vilt och köpte byxor och jacka=) jag köpte hårinpakning så se om mitt hår blir bra nu=)

Efter att vi kollat klart på stan så hängde vi med Julia till hennes pappa osm kom och hämta henne så åkte jag och Becka till maxi och kolla runt där=) Så käkade vi tahi buffé med=) mumms! Sen så åkte vi hem till Becka och kollade på Biggest Loser. Sen vid 20 åkte jag hemmåt och i samaveva fick jag sms av Simon att han åkte från stan då. Så vi mötes upp vid macken hemma i ringarum så åkte vi hem tillsammans=)

Nu är vi hemma och Jag sitter vid min data och Simon vid sin=) men ska snart lägga oss och kolla på film=)


Är genomförskyld med så sitter och snytter mig hela tiden. Blivit värre nu sen jag kom hem och känns som jag kommer vara helt förstörd i morgon=/ Uche!!

Ne nu filmdags=)
Hade bra folkens God natt!


De bästa vännerna!!