Torsdag

God morgon God morgon! I dag blir det att jobba 12-21 skönt att komma hem lite skapligt =) I går jobbade jag 16-21 och det var jätte kul=) Stressigt i mellanåt men helt okej tempo=) Var ju inte alls som det kan vara =) Men fy va ont i fötterna jag hade när jag kom hem=s Fy! Åt lite flingor och sen bums i säng. Men kunde inte sova=s vakna typ då och då.. Simon sov som en stock och vakna inte ens när jag kom hem eller la mig brevid honom, han hade somnat framför datan och den låg på golvet=) Så han hade lekt rövare i sängen eftersom den låg på golvet=P

Sen i morrse hade Simon försovit sig, jag brukar alltid vakna av hans klocka och knuffa upp han ur sängen men var så trött i dag så jag vakna knappt av att hans klocka ringde. Men någon av hans arbetskamrater kom och hämta hann  nere på stan så han kom i dit=)

Ne nu ska jag ta och klä på mig sen åka till jobbet=) Hade Tjillivippen