Gott nytt år!

Ja sista dagen på 2009 då. Helt sjukt så fort allt gått! Hunnit med massa saker under detta år. ex varit mycket i västerås, träffade Simon, tog studenten, flyttade, jobbar massa och allt sånt. Det här året är det bästa året ever. Allt hände och jag har aldrig varit så glad. Min deprition är helt borta kan bli depp ibland men inte som förr då det kunde hålla i flera veckor! Allt vart bättre då jag vart tillsammans med Simon och när jag och Micha vart jätte bra vänner. Hon har verkligen vissat att man kan ha kul och att man inte behöver vara rädd för att göra fel. Hatar att vi har glidit ifrån varandra... Träffade även en underbar vän Becka! Kan verkligen säga allt till dig! Du är en rikigt bra vän!! <3

Mår mycket bättre i dag med. Simon är fortfarande förskyld och har lite feber. Men han ska hem till Nicke och dricka några öl sen.. och jag ska hem till mamma och dega! Fanns ingen att vara med.. Så är det när man inte är omtyckt! Ne vars.. men känns så ibland! Men ska vara med syster och hennes pojk och dricka cider! Jupp jupp!

Sitter just nu och kollar runt här på datan och har tv på. det är den galne proffessorn. Någon av de filmer jag inte sätt. Trodde de bara hade gjort de 2 jag sätt. Men tydligen fanns det en till, tror nog att det här är det första filmen.

Det känns verkligen inte som att det är nyårsafton i dag. I morgon är det 2010! Sjukt!! Snart fyller jag 20 år och ja det är sjukt. Känns som det var i år jag fyllde 18 år.. Så tiden går fort när man har roligt! Men jag började inte leva innan jag vart 19. Då allt bara föll på plats och jag bärjade må bra! Iam happy!!

Ska väll snart börja göra mig ordning lite. Men ska inte klä upp mig. Ska bara sitta hemma hos mamma och spela spel eller vad de prata om igår. Blir lite mys! Sen ska jag hem till pappa en sväng och säga hej med tänkte jag! =)

Ska kanske köra Simon dit han ska med, se när han vill åka!

Men hade bra! Jag skriver säkert mera sen när jag är hos mamma! Hade gött alla och Gott Nytt År!!!


Gott Nytt År!!!!